Najczęściej zadawane pytania
ZAKUPY
- Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?
Zamówiony przez Ciebie towar trafi zwykle pod Twój adres w czasie do trzech pełnych dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Termin dostawy zmienia się w przypadku wysyłek priorytetowych oraz premier wózków. W takim przypadku zostaniesz przez nas o tym poinformowany.
- Jaka jest metoda dostawy?
Wszystkie nasze dostawy realizujemy zwykle poprzez kuriera DPD, który dostarczy Twoją przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres.
- Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?
Wszystkie wysyłki mają zwykle numer i mogą być śledzone na stronach przewoźnika. W przypadku DPD także pomaga w tym nadany numer. Niezbędne informacje znajdziesz tutaj>>
- Czy jest możliwa wysyłka towaru za granicę?
Aktualnie wysyłki realizujemy na terenie kraju. W indywidualnych przypadkach skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
- Czy mogę osobiście odebrać wózek?
Wózki Venicci są dostępne w ponad stu sklepach na terenie całego kraju, które oferują możliwość osobistego odbioru wózka. Dokładne ich adresy z pełną ofertą znajdziesz tutaj>>
- Gdzie znajdę fakturę za zakupiony towar?
Fakturę tradycyjną, w formie papierowej, znajdziesz w przesyłce z towarem. Fakturę elektroniczną przesyłamy na Twój adres e-mail.
- Czy mogę złożyć zamówienie bez podawania swojego numeru telefonu?
Niestety nie jest to możliwe ze względu na wymagania firmy kurierskiej, dlatego nie możemy wysłać zamówienia bez Twojego numeru telefonu.
- Jak zmienić adres dostawy przesyłki?
Zmienić adres wysyłki możesz kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta mailowo przez adres obsluga.klienta@venicci.pl lub telefonicznie pod numerem +48 787 012 301 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Ważne jednak, aby zrobić to jak najszybciej zanim wyślemy Twoje zamówienie. Jeżeli zostało już wysłane, adres dostawy możesz zmienić bezpośrednio u kuriera. W przypadku DPD edytujesz go korzystając ze strony>>
- Jak anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową obsluga.klienta@venicci.pl. Jesteśmy dostępni także pod numerem +48 787 012 301 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
- Nie mogę się zdecydować. Czy mogę liczyć na pomoc?
Oczywiście. Oferujemy pomoc na każdym etapie od wyboru wózka aż po jego zakup. Zaufaj naszym ekspertom, którzy są po to, by Ci pomóc. Jeżeli masz wątpliwości co do swojej decyzji i potrzeb, odwiedź jeden z punktów sprzedaży, gdzie nasi doradcy pomogą Ci dokonać najlepszego wyboru.
METODY PŁATNOŚCI
- Jakie są dostępne metody płatności?
Dajemy Ci możliwość płatności realizowanych przez Przelewy24. Z dogodnych sposobów możesz dokonać przelewu online, skorzystać z szybkiej płatności internetowej BLIK lub zapłacić za zakupy przy odbiorze. Dla Twojej wygody mamy również ratalną formę płatności w ramach finansowania P24NOW oraz odroczenie płatności za zakupy aż do 54 dni.
- Jak działa system ratalny w ramach P24NOW?
Dodaj produkt do koszyka i wybierz P24NOW. Następnie zarejestruj lub zaloguj się w P24GO i wybierz sposób spłaty koszyka na raty. Wypełnij wniosek kredytowy, a po pozytywnej weryfikacji zaakceptuj umowę kredytową online. To wszystko! P24NOW umożliwia otrzymanie nawet 10 000 złotych na zakupy. Szczegóły znajdziesz tutaj>>
- Jak działa odroczenie płatności za zakupy?
Odroczone płatności to innowacyjny i bardzo wygodny sposób, by zrealizować swoje zakupy w momencie, kiedy nie chcesz od razu za nie płacić. Dzięki odroczonej płatności zamawiasz nasze produkty, które natychmiast do Ciebie wysyłamy. Możesz szybko się nimi cieszyć, a ze spokojem zapłacisz za nie nawet 54 dni później. Szczegóły poznasz tutaj>>
- Jak działa płatność internetowa BLIK?
Płatność internetowa Blik opiera się na sześciocyfrowym kodzie, który jest generowany w aplikacji mobilnej banku. Wybierając płatność BLIK w naszym sklepie musisz najpierw wpisać kod, a potem zatwierdzić transakcję w aplikacji swojego banku. Cały proces zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund i jest całkowicie mobilny.
- Czy przy odbiorze paczki można płacić kartą?
Możliwość płatności kartą zależy wyłącznie od firmy kurierskiej. Większość naszych przesyłek realizujemy poprzez firmę kurierską DPD, która posiada w swojej ofercie możliwość zapłaty za zakupy kartą przy ich odbiorze.
ZWROTY
- Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Masz prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 30 dni liczy się od dnia, w którym trafił do Ciebie zamówiony towar.
- Jak zwrócić zamówiony produkt?
Zwrotu dokonasz składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, który należy wysłać na adres naszej siedziby wraz z kupionym towarem. Prosimy o odesłanie go w oryginalnym opakowaniu, nowy oraz w niezmienionym stanie.
- Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?
Zwracany towar wyślij na adres Babysky sp. z o.o. sp.k., ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ.
- Co dołączyć do zwrotu?
Do zwracanego towaru dołącz dowód zakupu, czyli fakturę lub paragon, co usprawni procedurę zwrotu produktu.
- Kto ponosi koszty zwrotu towaru?
Wszystkie koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Pamiętaj o tym, że ponosisz także finansową odpowiedzialność za każde zmniejszenie wartości towaru wynikające ze zmiany jego stanu. Kupujący jest odpowiedzialny także za odesłanie wszystkich elementów wózka. W innym przypadku wysokość zwrotu zostanie zmniejszona o wartość nieodesłanych elementów.
- Ile będę czekać na wpłatę pieniędzy za zwrócony towar?
Pieniądze, w tym koszt wysyłki zamówienia, zwrócimy Ci nie później niż w terminie do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanego towaru. Jednak w przypadku, gdy wybrałeś sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
- W jaki sposób zostaną zwrócone mi pieniądze?
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.
GWARANCJA
- Ile wynosi okres gwarancji?
Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy sprzedaży. Jej podstawą jest posiadanie dokumentu zakupu – paragonu lub faktury.
- Jak zareklamować produkt?
Wystarczy, że zgłosisz reklamację produktu w formie pisemnej na adres Babysky sp. z o.o. sp.k., ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ lub wiadomością e-mail na adres serwis@venicci.pl.
- Co zawrzeć w zgłoszeniu reklamacyjnym?
Zgłoszenie powinno zawierać żądanie naprawy na podstawie gwarancji, rodzaj towaru, datę zakupu lub numer zamówienia wraz ze wskazaniem opisu wady.
- Na jaki adres wysłać reklamowany produkt?
Reklamowany produkt wyślij na adres Babysky sp. z o.o. sp.k., ul. Przemysłowa 20, 34-400 Nowy Targ.
- Co obejmuje gwarancja?
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
- Czego nie obejmuje gwarancja?
Gwarancja nie obejmuje:
- ogólnych zużyć produktu, takich jak zużyte koła, łożyska kół, uszkodzone osłony przeciwdeszczowe, uszkodzenia mechaniczne i termiczne, w tym zużyte, podarte, uszkodzone, wypłowiałe materiały i zarysowania;
- uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją, w tym użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem lub niewłaściwym przechowywaniem;
- uszkodzeń spowodowanych związanych z nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji;
- produktów, które zostały zmodyfikowane, poddane nieautoryzowanemu naprawieniu lub do naprawy zostały użyte niecertyfikowane części zamienne;
- uszkodzeń wynikających z zaniedbań lub wypadku.
- Czy gwarancja obejmuje akcesoria i foteliki?
Tak. Nasza gwarancja obejmuje wózki dziecięce, akcesoria oraz foteliki samochodowe.
- Jak długo trwa naprawa gwarancyjna?
Odpowiedź na zgłoszoną reklamację otrzymasz do pięciu dni roboczych. Każdorazowo, przed rozpoczęciem naprawy, weryfikujemy reklamowany produkt. W przypadku uznania gwarancji za zasadną dokonujemy naprawy w terminie do 14 dni licząc od momentu dostarczenia do nas wadliwego produktu. O jej realizacji powiadomimy Cię mailowo lub smsem.
- Czy mogę sam naprawić zepsuty wózek?
Podczas 24-miesięcznego okresu gwarancyjnego masz prawo do bezpłatnej naprawy. Zalecamy, aby w tym czasie nie dokonywać jej na własną rękę, aby nie stracić możliwości bezpłatnej pomocy. To dlatego, że gwarancja nie obejmuje produktów, które zostały zmodyfikowane lub poddane nieautoryzowanemu naprawieniu. Dla pewności, podczas okresu gwarancji, skontaktuj się z naszym serwisem.
- Czy gwarancja obejmuje wymianę produktu na nowy?
Nie, gwarancja nie obejmuje wymiany na nowy produkt.
- Czy reklamowany produkt muszę wysłać w oryginalnym opakowaniu?
Nie wymagamy oryginalnego opakowania, warto jednak maksymalnie zadbać o odpowiednie zabezpieczenie reklamowanego produktu, by podczas transportu nie doszło do jego uszkodzenia.
- Jak skontaktować się z serwisem?
Z naszym serwisem możesz skontaktować się telefonicznie pod numerem telefonu +48 735 092 507 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Jeżeli nie możesz skontaktować się z nami w tym czasie, napisz na adres: serwis@venicci.pl.
WÓZKI
- Wózek dla dziecka 3w1. Co to oznacza?
Wózek 3w1 oznacza, że do stelaża wózka dołączona jest gondola, spacerówka oraz fotelik samochodowy. Gondola Venicci służy maluchowi do osiągniecia przez nie wagi 9 kilogramów, po czym może korzystać ze spacerówki do osiągnięcia wagi 22 kilogramów. Fotelik może służyć jako nosidełko i możesz go ciągu kilku sekund zamontować do stelaża wózka dzięki adapterom, które dołączamy do zestawu 3w1.
- Wózek dla dziecka 2w1. Czym jest?
Wózek 2w1 to zestaw składający się ze stelaża, do którego dołączona jest gondola oraz z siedziska do spacerówki. W tym zestawie nie ma natomiast fotelika.
- Co znajdę w kupionym przeze mnie zestawie?
Na wózek Venicci składa się stelaż, gondola, siedzisko do spacerówki, śpiworek, stylowa torebka, przewijak, folia przeciwdeszczowa oraz moskitiera. Jeżeli zdecydujesz się na wózek Venicci Tinum 3w1 z fotelikiem samochodowym, do zestawu dołączamy także adaptery do fotelika.
- Czy w spacerówkach Venicci jest możliwość zmiany położenia dziecka?
Tak, w wózkach Venicci bardzo łatwo zmienisz położenie spacerówki, która umożliwia jazdę dziecku tyłem lub przodem do kierunku jazdy.
- Dla dzieci o jakiej wadze przeznaczone są gondola oraz spacerówka?
Nasze gondole są przeznaczone dla dzieci o maksymalnej wadze 9 kilogramów, natomiast spacerówka przeznaczona jest dla dzieci o maksymalnej wadze 22 kilogramów.
- Jak działa system składania wózka One–Hand?
System składania wózka One–Hand polega na szybkim złożeniu jego stelaża przy użyciu jednej ręki. Polega to na chwyceniu specjalnej rączki, naciśnięciu widocznego guzika i pociągnięciu do siebie stelaża, dzięki czemu wózek kompaktowo składa się dosłownie w ciągu sekundy.
- Jaki rodzaj kół zastosowano w moim wózku?
Wszystkie wózki Venicci posiadają duże, solidne żelowe koła. To bezdętkowa konstrukcja odporna na przebicia i zniekształcenia w systemie Easy–Glide. Pokonanie ostrych krawędzi, nierówności i wystających kamieni jest bezstresowe. Nie musisz się martwić o konieczność dopompowywania powietrza do kół.
- Czy moje dziecko może spać w gondoli?
Prezentowane przez nas wózki z serii Tinum 2.0 są dostosowane do spania malucha w gondoli nawet przez całą noc. O jego spokojny sen dba między innymi system wentylacji znajdujący się w tylnej części gondoli.
- Czy wózek chroni dziecko przed promieniowaniem UV?
Tak, wózek Venicci jest obszyty materiałem z filtrem przeciwsłonecznym UV 50+ i jest odporny na promieniowanie UV oraz najbardziej rażące słońce. Tkanina z filtrem przeciwsłonecznym UV 50+ zabezpiecza przed dostaniem się promieni słonecznych w głąb tkaniny.
- Jak zadbać o trwałość wózka?
Przede wszystkim ważne jest, abyś regularnie sprawdzał urządzenia i łączone elementy składające się na wózek. Monitoruj jakość hamulców, zaczep, amortyzatorów, przegubów i poszczególnych mocowań aby mieć pewność, że są w pełni sprawne oraz bezpieczne.
- Jak czyścić wózek?
Aby usunąć zabrudzenia z tkaniny wózka zalecamy użycie wilgotnej gąbki lub ściereczki oraz delikatnego środka czyszczącego w płynie. Zdajemy sobie sprawę, że klienci często używają pralki do prania tkanin. Radzimy jednak, aby tego unikać, ponieważ może to doprowadzić do ich deformacji lub odbarwień.
- Czy mogę używać gondoli w samochodzie?
W Venicci zdajemy sobie sprawę, że w niektórych krajach używanie gondoli w samochodzie jest popularne. Jednak nasza gondola nie jest przeznaczona do tego celu. Zalecamy i zachęcamy, aby podczas podróży autem dziecko podróżowało tylko w zatwierdzonym do tego foteliku samochodowym.
- Jakie są wymiary stelaża wózka po jego złożeniu?
Wysokość stelaża wózka Venicci Tinum po rozłożeniu to tylko 63 centymetry, jego szerokość to 58 centymetrów, a długość wynosi 41 centymetrów.
FOTELIK SAMOCHODOWY
- Jak zamontować fotelik samochodowy?
Fotelik samochodowy Avionaut Venicci Pixel zamontujesz przy pomocy bazy ISOFIX IQ mocując fotelik w przeznaczone do tego uchwyty. Jeżeli samochód nie posiada bazy ISOFIX IQ, fotelik bezpiecznie zamontujesz przy pomocy pasów bezpieczeństwa. Każdy montaż fotelika samochodowego zawsze powinieneś przeprowadzać zgodnie z instrukcją obsługi.
- Co to jest ISOFIX IQ?
ISOFIX IQ to system ułatwiający sposób prawidłowego zainstalowania fotelika samochodowego za każdym razem dzięki specjalnym mocowaniom. ISOFIX IQ jest montowany bezpośrednio do konstrukcji pojazdu, co przekłada się na wyższe bezpieczeństwo przewożonego malucha stabilizując fotelik. ISOFIX IQ prawie całkowicie eliminuje także błędy podczas montażu fotelika i w porównaniu do pasów zapewnia sztywniejsze mocowanie.
- Jakie standardy bezpieczeństwa spełnia fotelik?
Fotelik samochodowy Avionaut Venicci Pixel posiada najsurowsze normy bezpieczeństwa i-Size oraz ECE-R129. Pierwsza zapewnia podwyższoną ochronę głowy i szyi dziecka, bo w jej ramach realizowane są także testy kolizji bocznych. Norma R129 dodatkowo podnosi poziom bezpieczeństwa podróży uwzględniając bardziej szczegółowe wyniki testów.
- Czy po wypadku mogę używać tego samego fotelika samochodowego?
Zalecamy wymianę każdego fotelika samochodowego, który brał udział w wypadku. Nawet jeśli wygląda dobrze, podczas wypadku mogły wystąpić w nim uszkodzenia wewnętrzne, które mogą sprawić, że nie będzie on spełniał swojej funkcji w pełni bezpiecznie. Dlatego dla pewności po wypadku wymień fotelik samochodowy na nowy.
- W jaki sposób zamontować fotelik do stelaża wózka Venicci?
Fotelik Avionaut Venicci Pixel zamontujesz do wózka dzięki specjalnym adapterom Tinum, które dołączamy do zestawu 3w1. Skonstruowane są w taki sposób, aby bardzo łatwo było je założyć – adaptery wepnij w stelaż wózka, a na te włóż fotelik. To rozwiązanie daje ogromny komfort, ponieważ możesz swobodnie zmieniać środek podróży dziecka z samochodu na wózek.
FOTELIK AKCESORIA
- Jak zamontować adapter do wózka podwyższający gondolę?
Adaptery podwyższające gondolę Tinum w prosty sposób zamontuj do stelaża wózka w miejscu, gdzie standardowo montuje się gondolę. Na założone adaptery osadź gondolę, która zostanie podwyższona o 8 centymetrów. Adaptery podwyższające gondolę znajdziesz tutaj>>
- Jak założyć folię przeciwdeszczową na wózek?
Wyciągnij folię z pokrowca i rozłóż na wózku w taki sposób, aby okienko w przedniej części folii znajdowało się na wysokości wzroku malucha. Obszerny pokrowiec możesz założyć na spacerówkę, jak i na gondolę.
- Jak założyć moskitierę na wózek?
Wyjmij moskitierę z pokrowca. Następnie rozłóż ją na wózek w taki sposób, aby w całości zakrywała gondolę. Moskitiera powinna być mocno naciągnięta, w czym pomagają specjalne ściągacze.
- Jak zamontować adaptery do fotelika samochodowego?
Adaptery umożliwiają zamontowanie fotelika samochodowego do stelaża wózka dziecięcego i są skonstruowane tak, aby łatwo je założyć – adaptery wpinamy w stelaż wózka, a na te wkładamy fotelik.
- Czy śpiworek do spacerówki jest wodoodporny?
Śpiworek dołączony do wózków Venicci Tinum jest wykonany z wodoodpornej tkaniny i chroni przed zmoknięciem.
- Czy adaptery Tinum są kompatybilne z innymi fotelikami?
Adaptery Tinum są kompatybilne z najbardziej popularnymi fotelikami samochodowymi takimi jak Cybex, Maxi-Cosi, Nuna, Recaro, BeSafe oraz Avionaut.
- Czy torebkę Venicci mogę przymocować do wózka?
Tak, stylową torebkę przymocujesz do rączki wózka. Służą do tego specjalne mocowania znajdujące się na torebce, dzięki czemu powiesisz ją bez problemów do uchwytów przy rączce wózka.