Finansowanie ratalne
Na wyciągnięcie ręki
Minimum formalności
Szybkie raty krok po kroku
Wiele korzyści, wiele zakupów
Poniżej mamy dla Ciebie odpowiedzi na najczęstsze pytania:
- Czym jest P24GO?
P24GO to e-portfel gromadzący usługi finansowe, który umożliwia zawnioskowanie o limit P24NOW. Do uruchomienia limitu P24NOW niezbędne jest posiadanie konta P24GO.
- Czy muszę rejestrować się w P24GO, aby wnioskować o limit P24NOW?
Tak, do uruchomienia limitu P24NOW niezbędne jest posiadanie konta P24GO. Łatwo i szybko zarejestrujesz się tutaj>>
- Jakich dokumentów potrzebuję, aby skorzystać z oferty?
Aby skorzystać z ratalnej formy płatności przygotuj dowód osobisty i dane dotyczące swojego miejsca pracy.
- Jaka jest najniższa kwota, którą mogę otrzymać?
Najniższa kwota transakcji, przy której można skorzystać z P24NOW to 100 zł.
- Jaki jest limit kwoty, którą mogę otrzymać?
Kwota przyznanego limitu zależy od zdolności kredytowej, weryfikowanej przez bank podczas składania wniosku. Maksymalnie możesz uzyskać nawet 10 000 zł.
- Jak długo trwa proces związany z płatnością w ratach?
Cały proces nie powinien przekroczyć kilkunastu minut. W razie wydłużonego czasu oczekiwania warto skontaktować się z bankiem. O szczegóły pytaj tutaj>>
- Czy cały proces odbywa się online?
Tak, cały proces pozyskania limitu P24NOW odbywa się online.
- Jak mogę zawnioskować o limit bez dokonywania zakupu w sklepie?
Wniosek o limit można złożyć za pośrednictwem swojego konta P24GO. Rejestracji można dokonać tutaj>>
- Czy rejestracja konta P24GO zmusza mnie do wzięcia limitu?
Rejestracja i otwarcie konta P24GO są darmowe i nie obligują do wzięcia limitu.
- Czy z limitu P24NOW mogę korzystać wielokrotnie?
Tak. Umowę podpisujesz tylko raz, a z limitu P24NOW korzystasz wielokrotnie. Jeżeli chcesz, możesz od razu wykorzystać całą kwotę limitu P24NOW lub przeznaczyć ją na kilka zakupów – teraz i w przyszłości.
- Czy zakupy z limitem P24NOW są bezpieczne?
Tak. Zakupy są szybkie, bezpieczne i bardzo proste – wystarczy potwierdzić transakcję kodem SMS.
- Czy limit P24NOW jest odnawialny?
Tak, przyznany limit P24NOW jest odnawialny co oznacza, że każdy zrealizowany zakup zmniejsza kwotę środków dostępnych w ramach limitu P24NOW, a każda spłata ją zwiększa.
Co miesiąc bank udostępni Ci zestawienie transakcji i operacji z rachunku limitu P24NOW w bankowości internetowej>> oraz aplikacji mobilnej>> O nowym zestawieniu bank każdorazowo przypomni Ci w wiadomości e-mail, tak aby wygodnie zaplanować spłatę. Limit P24NOW jest udzielany 24/7.
- Gdzie znajdę informację dotyczące limitu P24NOW?
Wszystkie aktualne informacje dotyczące limitu P24NOW znajdziesz w panelu P24GO>> bankowości internetowej>> oraz aplikacji mobilnej>>
- Mam już limit P24NOW. Jak nim płacić?
Dodaj do koszyka wybrane produkty. Sprawdź wartość swojego dostępnego limitu P24NOW w aplikacji mobilnej>> bankowości internetowej>> lub w panelu P24GO>> Wybierz formę płatności Przelewy24, a następnie P24NOW. Teraz możesz zdecydować, czy płatność za zakupy rozłożysz na raty czy będziesz spłacać w dowolnych wybranych przez siebie miesięcznie kwotach (minimalną kwotę spłaty znajdziesz w comiesięcznym zestawieniu). Potwierdź transakcję kodem SMS. Gotowe!
- Jak spłacę wykorzystany limit P24NOW?
Spłatę możesz każdorazowo dopasować do swoich możliwości. Możesz spłacać:
- jedynie kwotę minimalną (jest ona oznaczona w zestawieniu) – jej wysokość to 5% wykorzystanego limitu kredytowego, min. 50 zł. (plus ewentualne raty z tytułu planu spłat ratalnych, zaległości i kwoty przekroczonego limitu kredytowego);
- więcej niż kwotę minimalną – tyle, ile możesz;
- wskazane w zestawieniu saldo zadłużenia – wtedy możesz skorzystać z kredytu dla zakupów, które nie zostały rozłożone na raty.
Jeżeli planujesz szybszą spłatę rat, skontaktuj się z bankiem tutaj>>
- Gdzie mogę spłacić limit P24NOW?
Spłaty w wybrany przez siebie sposób można dokonać bankowości internetowej>> lub aplikacji bankowej>>
Jeżeli masz więcej pytaj, nie zwlekaj! Uzyskaj niezbędne informacje i kontaktuj się pisząc na adres serwis@przelewy24.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 61 642 93 44.
Do Twojej dyspozycji pozostaje także nasz dział obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres obsługa.klienta@venicci.pl. Jesteśmy również dostępni pod numerem telefonu +48 608 348 582 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.