[ux_banner height=”346px” bg=”42″ bg_size=”original” bg_color=”rgb(0,0,0)” bg_overlay=”rgba(0, 0, 0, 0.88)” bg_pos=”50% 100%” parallax=”3″] [text_box position_x=”50″ position_y=”50″] [title style=”center” text=”Najczęściej zadawane pytania” size=”102″] [/text_box] [/ux_banner] [section bg_overlay=”rgba(255, 255, 255, 0.96)”] [row] [col span__sm=”12″] [accordion] [accordion-item title=”Czy siedzenia samochodowe Maxi-Cosi są kompatybilne z ramą Venicci?”]

Jeśli już masz siedznie samochodowe Maxi-Cosi i chciałbyś użyć go znowu dla drugiego dziecka, możesz wtedy kupić Venicci „2 w 1” (bez siedzenia samochodowego) + adaptery dla Maxi-Cosi. Proszę pamiętać, że rama Venicci jest kompatybilna tylko z fotelikiem Maxi Cosi, Cabriofix’em i siedzeniami samochodowymi Citi.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Gdzie mogę zgłosić usterkę?”]

Venicci służy pomocą w każdej technicznej sprawie. Ilekroć masz zgłoszenie serwisowe – w ramach gwarancji – możesz udać się do sklepu, w którym zakupiono system podróżny. Jeśli sprzedawca nie może rozwiązać Twojego problemu, skontaktuje się bezpośrednio z siedzibą główną firmy Venicci.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Ile czasu zajmuje dostawa?”]

Dostawa do większości miejsc w Polsce zajmuje około 2 dni robocze.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Gdzie mogę uzyskać informację o moim zamówieniu?”]

Proszę wysłać swoje żądanie do customerservice@venicci.co.uk. Bylibyśmy wdzięczni jeśli mógłbyś wysłać tyle informacji ile tylko jesteś w stanie, dlatego że pozwoli nam to odpowiedzieć na pytanie w najbardziej dokładny sposób.

[/accordion-item] [accordion-item title=”Gdzie sprzedawane są wasze wózki?”]

Stacjonarnie w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, Hiszpanii, Holandii i we Włoszech. Online na całym świecie

[/accordion-item] [/accordion] [/col] [/row] [/section]